پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دومین مرحله طرح كشوری پایش آغاز شد
نوشته شده در چهار شنبه 4 تير 1393
بازدید : 988
نویسنده : محمدرضا آذری

با همكاری ۸ دستگاه نظارتی عضو تفاهم‌نامه پایش بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات در یكسال گذشته، تخلفات در حوزه بازرسی های انجام شده در بازار ICT نسبت به سال ۹۱، ۵۰ درصد كاهش یافته است.
پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، علی‌اصغر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم اجرای مرحله دوم طرح كشوری پایش و نظارت بازار ICT با اشاره به مطلب فوق گفت: مجموعه فعالیت‌های دستگاه‌های عضو تفاهم‌نامه پایش پاسخگوی سه ضلع یك مثلث شامل دولت، اپراتورها و بخش خصوصی و مردم است. كه در میان این سه بخش، حفظ حقوق مردم در حوزه ICT مهمترین هدفی است كه این تفاهم‌نامه به دنبال دستیابی به آن است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اشاره به اهمیت اجرای طرح پایش در سراسر كشور افزود: عدم نظارت دقیق و درست بر بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان پیشران توسعه بر سایر بخشهای متاثر از ICT نیز تاثیر منفی دارد.

عمیدیان اظهار كرد: با توجه به تاكیدهای مقام معظم رهبری بر اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان مجلس نیز با هماهنگی دولت مصوبه‌ای را تصویب كردند كه براساس آن تمامی درآمد حاصل از حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه زیرساخت‌های این حوزه سرمایه‌گذاری شود.
​دومین مرحله طرح كشوری پایش و نظارت بر بازار ICT با حضور اعضای تفاهم‌نامه پایش بازار ICTشامل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، شركت ارتباطات زیرساخت، سازمان تعزیرات حكومتی، سازمان حمایت از مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان، پلیس نظارت بر اماكن عمومی ناجا، پلیس فتا ناجا، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار می‌شود





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: